کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746952897 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317549 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

روش تبادل اطلاعات چند فلش بدون رایانه

این روزها هاردهای اکسترنال و فلش درایوها مهمترین ابزار برای ارتباطات هستند. به کمک این دو ما اطلاعات زیادی را جا به جا می کنیم که البته برای تبادل اطلاعات میان هر دو آن ها نیاز به رایانه به عنوان دستگاهی میانگر است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ همیشه پیدا کردن یک رایانه که بتوان با اطمینان فلش درایو را به آن متصل کرد وجود ندارد و گاهی سخت می توان یک رایانه را یافت که خالی از ویروس باشد و بتوان از آن برای تبادل اطلاعات استفاده کرد.

اطلاعات

" Dongwook Kim" به تازگی دستگاهی طراحی کرده است که می توان از آن به عنوان یک میانگر خوب استفاده کرد. این دستگاه شامل چندین درگاه یو اس بی است. همچنین وجود یک صفحه لمسی روی دستگاه آن را به یک میانگرعالی تبدیل می کند.

کار با این دستگاه بدین گونه است که شما باید حافظه های جانبی که قصد تبادل اطلاعات میان آن را دارید به دستگاه متصل کنید سپس با یک حرکت انگشت اطلاعات مورد نظر به دستگاه دیگر با سرعتی بالا منتقل می شود.

این دستگاه می تواند از ویروسی شدن حافظه های جانبی همچنین از تلف شدن وقت نیز جلوگیری می کند. چرا که متصل کردن فلش یا حافظه به رایانه سرعت انتقال اطلاعات را پایین می آورد.

اطلاعات
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14723 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/02/15 تعداد مشاهده: 2740
سافت گذر
نظرات بینندگان

زکریا رحمانی 1392/02/15 15:49
خیلی چیزا اختراع شده مثلا تلفن سالها قبل اختراع شده اما کو؟؟؟؟؟؟؟ما که خط تلفن نداریم تازه مرکز استان کردستان زندگی میکنیم جاده ساحلی (فکر بد نکنیین هیچ ابی نیست و همش سرابه حالا نمیدونم چرا بهش میگن ساحلی
مهمان 1392/02/15 10:16
این اختراعه.

واقعا احسنت.

من خودم شخصا سه ساله دنباله همچین چیزی میگشتم. مغازداران می گفتن نگرد نیست.

lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus